Борете се умно с прекомерното изпотяване! 40% отстъпка – само до 05/05/2024

Гаранция за връщане на парите и безплатна доставка по цял свят!

Правила и условия

1. Основни положения

Тези правила и условия за бизнес и доставка (наричани по-нататък „ Условията “) уреждат отношенията между страните по договора за покупка, където от една страна компанията HIGHTECH DEVELOPMENT LLC, 7950 NW 53RD STREET, SUITE 337, MIAMI, FL 33166 (наричана по-долу „Продавач“), а от другата страна е купувачът (наричан по-долу „ Купувач “).

Допълнителна информация за Продавача можете да намерите на този уебсайт в раздел Оператор.

Купувач означава потребител или предприемач.

Потребител е всяко лице, което извън предмета на своята стопанска дейност или самостоятелно упражняване на професията си сключва договор с Продавача или постъпва по друг начин с него.

Предприемачът е лице, което за своя сметка и отговорност извършва независима доходоносна дейност по търговски или подобен начин с намерението да го прави последователно с цел постигане на печалба. За целите на защитата на потребителите под предприемач се разбира и всяко лице, което сключва договори, свързани със собствената си производствена, стопанска или подобна дейност или при независимото упражняване на своята професия, или също лице, което действа от името или за сметка на предприемач.

С изпращането на поръчката купувачът потвърждава, че се е запознал с настоящите Общи условия, неразделна част от които е комуникацията преди сключване на договора, условията за плащане и доставка и процедурите за рекламация, както и че изрично се съгласява с тях, в формулировка, валидна и действаща към момента на изпращане на поръчката.

Купувачът е наясно, че със закупуването на продуктите, които са в търговската оферта на Продавача, той не придобива никакви права за използване на регистрирани търговски марки, патенти, търговски имена, фирмени или продуктови лога (и др.) на Продавача или договорните партньори на Продавача , освен ако в конкретен случай не е уговорено друго със специален договор.

2. Преддоговорна комуникация

Продавачът декларира, че:

  1. изисква плащане на покупната цена, преди Купувачът да поеме изпълнението от Продавача, или задължението за плащане на аванс или подобно плащане, това се отнася до изискванията на Купувача за предоставяне на конкретни услуги, ако те се изискват от него и се предоставят от продавачът,
  2. разходите за средства за дистанционна комуникация не се различават от основната тарифа (в случай на интернет и телефонни връзки според условията на вашия оператор, Продавачът не начислява други такси, това не се отнася за договорен транспорт, ако е приложимо ),
  3. Цените на стоките и услугите винаги са посочени на уебсайта, управляван от Продавача, включително и без ДДС и всички такси, предвидени в закона, но цената на доставката на стоки или услуги варира в зависимост от избрания метод и доставчик на транспорт и метода на плащане .
  4. в случай, че Купувачът е потребител, този потребител има право да се откаже от договора (освен ако не е посочено друго по-долу), в рамките на период от четиринадесет дни, който тече, ако е
  • договор за покупко-продажба, от деня на приемане на стоката,
  • договора, чийто предмет са няколко вида стоки или доставка на няколко части, от датата на приемане на последната доставка на стоки, като този отказ трябва да бъде изпратен чрез формуляра за отказ от договора на тези страници;
  • потребителят не може да се откаже от договора:
    • при доставка на стоки, които са модифицирани според желанията на потребителя или за негово лице,
    • при доставка на бързоразвалящи се стоки, както и стоки, които след доставката са били безвъзвратно смесени с други стоки,
    • при ремонт или поддръжка, извършвани на място, посочено от потребителя и по негово желание; това обаче не важи в случай на последващо извършване на различни от заявените ремонти или доставка на различни от заявените резервни части,
    • при доставка на стока в затворена опаковка, която потребителят е отстранил от опаковката и от съображения за хигиена не е възможно връщането й,
    • за транспорт или използване на свободно време, ако предприемачът предоставя тези услуги в рамките на определения период,
  • при отказ от договора от страна на потребителя, потребителят поема разходите, свързани с връщането на стоката, а ако се касае за договор, сключен чрез средство за комуникация от разстояние, разходите за връщане на стоката, ако тази стока не може да бъде върната по обичайния пощенски път поради естеството им;
  • договор, или съответният данъчен документ ще се съхранява в архива на Продавача
  • в случай, че потребителят има оплакване, той може да се обърне към надзорния орган на Продавача или можете да подадете оплакване до надзорен или държавен надзорен орган.
  •  

    3. Договор

    Купувачът може да сключи договора, като приеме предложението за сключване на договора на уебсайта, управляван от Продавача, като постави заявеното изпълнение (стока, услуга и др.) в кошницата. Служител на Продавача може да помогне на купувача при сключване на договора, както на място, така и по телефона, или при поръчка по имейл. Преди Купувачът да потвърди поръчката по обвързващ начин, Купувачът има възможност да промени както заявеното от него изпълнение, така и доставката и начина на плащане, т.е. да провери всички данни, които е въвел в поръчката. Договорът за покупка се създава чрез изпращане на поръчката от Купувача след избор на транспорт и начин на плащане и приемане на поръчката от Продавача, Продавачът не носи отговорност за грешки по време на предаването на данни. Продавачът незабавно ще потвърди сключването на договора на Купувача чрез информационен имейл на въведения от Купувача имейл адрес.

    Актуалната формулировка на Правилата и условията ще бъде приложена към това потвърждение за получаване на поръчката. Произтичащият договор (включително договорената цена) може да бъде променен или анулиран само въз основа на съгласието на страните или въз основа на правни причини. За изключения от тази процедура отидете на Поръчване.

    Сключеният договор се архивира от продавача за период от най-малко пет години от сключването му, но не по-дълго от срока съгласно съответните законови разпоредби, с цел успешното му изпълнение и не е достъпен за неучастващи трети партии. Информация за отделните технически стъпки, водещи до сключването на договора, може да се види от настоящите Общи условия, където този процес е ясно описан.

    С договора за покупко-продажба Продавачът се задължава да предаде вещта, която е предмет на покупката, на Купувача и да му позволи да придобие собствеността върху нея, а Купувачът се задължава да поеме вещта и да заплати договорената покупна цена на Продавач .

    Продавачът си запазва правото на собственост върху артикула, поради което Купувачът става собственик на артикула само при пълно плащане на покупната цена.

    Продавачът ще предаде вещта на Купувача, както и документите, които се отнасят до вещта и позволяват на Купувача да придобие собственост върху вещта в съответствие с договора.

    Продавачът изпълнява задължението да предаде стоката на Купувача, ако му позволи да се справи с стоката на мястото на изпълнение и го уведоми своевременно.

    Ако Продавачът трябва да изпрати артикула, той ще предаде артикула на Купувача, като го предаде на превозвача за транспорт за Купувача и ще позволи на Купувача да упражни правата от договора за транспорт срещу превозвача, Продавачът ще предаде над артикула на Купувача само когато артикулът му бъде предаден от превозвача.

    Продавачът ще предаде закупения артикул на Купувача в договореното количество, качество и дизайн.

    Ако Продавачът достави количество артикули, по-голямо от договореното, договорът за покупко-продажба се сключва и за това излишно количество, освен ако Купувачът не ги откаже без неоправдано забавяне.

    Ако не е договорено как вещта да бъде опакована за транспорт, Продавачът ще опакова вещта според установените обичаи; ако не са, то по начин, необходим за запазване на артикула и предпазването му при транспортиране. По същия начин Продавачът ще организира артикула за съхранение.

    Правото на купувача от дефектно изпълнение се основава на дефект, който артикулът има, когато рискът от повреда преминава върху купувача, дори ако това стане очевидно едва по-късно. Правото на Купувача се основава и на по-късно възникнал дефект, причинен от Продавача при нарушаване на някое от законовите му задължения.

    Купувачът преглежда артикула във възможно най-кратък срок след преминаване на риска от повреда на артикула и се уверява в качествата и количеството му.

    Рискът от повреда преминава върху Купувача при приемане на артикула. Същият ефект има, ако Купувачът не поеме вещта, дори ако Продавачът му е разрешил да я използва.

    Имуществени щети, настъпили след като рискът от имуществени щети е преминал върху Купувача, не засягат задължението му да заплати покупната цена, освен ако Продавачът е причинил щетите, като е нарушил някое от законовите си задължения.

    Ако едната страна забави приемането на вещта, другата страна има право да продаде вещта след предварително уведомяване по сметката на забавача по подходящ начин, след като даде на забавача допълнителен и разумен срок за приемане. Това важи и в случай, че страната забави плащането, което зависи от доставката на артикула.

    Отговорности на Продавача

    Продавачът носи отговорност пред Купувача, че артикулът няма дефекти при получаване. Ако дефектът стане явен в рамките на шест месеца след получаването, се счита, че артикулът вече е бил дефектен при получаване.

    Купувачът има право да упражни правото си от дефект, възникнал в потребителската стока, в рамките на двадесет и четири месеца от получаването, но това не се отнася за:

    1. при продажба на вещ на по-ниска цена поради дефекта, за който е уговорена тази по-ниска цена,
    2. за износването на артикула, причинено от обичайната употреба на артикула,
    3. в случай на използван артикул, за дефект, който съответства на степента на употреба или износване, която артикулът вече е имал, когато купувачът го е поел, или
    4. ако това следва от естеството на въпроса.

     

    Правото на дефектно изпълнение не принадлежи на Купувача, ако Купувачът е знаел преди приемането на стоката, че стоката има дефект, или ако Купувачът сам е причинил дефекта.

    Ако артикулът има дефект, за който Продавачът носи отговорност, и ако е артикул, продаден на по-ниска цена или използван артикул, Купувачът има право на разумна отстъпка вместо правото на замяна на артикула.

    Съществено нарушение на договора

    Ако дефектното изпълнение е съществено нарушение на договора, Купувачът има право

    • да отстрани дефекта чрез доставка на нов, безупречен артикул или чрез доставка на липсващ артикул, ако това не е непропорционално поради естеството на дефекта, ако дефектът засяга само част от артикула, Купувачът може да поиска само замяна на тази част, ако това не е възможно, той може да се откаже от договора. Въпреки това, ако това е непропорционално поради естеството на дефекта и особено ако дефектът може да бъде отстранен без неоправдано забавяне, купувачът има право да отстрани този дефект безплатно;
    • за отстраняване на дефекта чрез ремонт на артикула,
    • за разумна отстъпка от покупната цена, или
    • да се откаже от договора.

     

    Купувачът информира Продавача кое от тези права е избрал при уведомление за дефект или без неоправдано забавяне след уведомление за дефект. Изборът, направен от Купувача, не може да бъде променен без съгласието на Продавача, това не важи, ако Купувачът е поискал отстраняване на дефект, който по-късно се оказва непоправим. Ако Продавачът не отстрани дефекта/дефектите в рамките на разумен период от време или ако уведоми Купувача, че няма да отстрани дефектите, Купувачът може да поиска разумна отстъпка от покупната цена вместо отстраняване на дефекта или може да се оттегли от договора. Ако Купувачът не избере своевременно своето право, той има същите права, както при несъществено нарушение на договора, т.е. По-долу.

    Купувачът-потребител има право на разумна отстъпка, дори ако Продавачът не може да му достави нов артикул в перфектно състояние, да поправи артикула или да замени негова част, също и в случай, че Продавачът не отстрани ситуацията в разумен срок. или ако обезщетението би причинило значителни затруднения.

    Малко нарушение на договора

    В случай на дефектно изпълнение, незначително нарушение на договора е такова, при което Купувачът има право да отстрани дефекта и/или да получи разумна отстъпка от покупната цена на такова изпълнение.

    Докато Купувачът не упражни правото си на отстъпка от покупната цена или се откаже от договора, Продавачът може да достави липсващото или да отстрани правния дефект. Други дефекти могат да бъдат отстранени от Продавача по негово желание, например чрез ремонт на артикула или доставка на нов артикул.

    Ако Продавачът не отстрани дефекта на стоката в срок или откаже да отстрани дефекта на стоката, Купувачът може да поиска разумна отстъпка от покупната цена и/или да се откаже от договора. Купувачът не може да променя направения избор без съгласието на Продавача.

    Купувачът има право да достави нов артикул или да замени част дори и при отстраним дефект, ако артикулът не може да се използва правилно поради повторна поява на дефекта след ремонт или поради по-голям брой дефекти. В такъв случай Купувачът има право да се откаже от договора.

    При доставка на нов артикул, Купувачът връща първоначално доставения артикул на Продавача за негова сметка.

    Ако Купувачът не е съобщил за дефекта без ненужно забавяне, след като е могъл да го открие при навременна проверка и достатъчно внимание, съдът няма да му признае правото на дефектно изпълнение. Ако се касае за скрит дефект, същото важи, ако дефектът не е бил докладван без неоправдано забавяне, след като Купувачът е могъл да го открие с достатъчно внимание, но не по-късно от две години след предаването на артикула.

    С гаранция за качество Продавачът се задължава артикулът да бъде годен за използване по обичайното предназначение и/или да запази обичайните свойства за определен период от време. Посочването на гаранционния срок или срока на използване на артикула върху опаковката или в рекламата също има тези последици. Може да се предостави и гаранция за отделна част от артикула.

    Гаранционният срок започва да тече от доставката на артикула на Купувача. Ако артикулът е изпратен съгласно договора, тече само от доставката на артикула до посоченото от клиента място. Ако закупеният артикул трябва да бъде пуснат в експлоатация от друго лице, а не от Продавача, гаранционният срок започва да тече от деня на въвеждане на артикула в експлоатация, ако Купувачът е поръчал въвеждане в експлоатация не по-късно от три седмици след приемането на артикула и е надлежно и своевременно оказа необходимото съдействие за извършване на услугата.

    Купувачът няма право на гаранция, ако дефектът е причинен от външно събитие извън контрола на Продавача след прехвърлянето на риска от повреда върху Купувача.

    4. Отказ от договора

    Отказ от договора от страна на потребителя

    Потребителят има право да се откаже от договора в четиринадесетдневен срок. Срокът по предходното изречение тече от датата на сключване на договора и ако има такъв

    1. договор за покупко-продажба, от деня на приемане на стоката,
    2. договор, чийто предмет е няколко вида стоки или доставка на няколко части, считано от датата на приемане на последната доставка на стоки и/или
    3. договор, чийто предмет е регулярна многократна доставка на стоки, считано от датата на приемане на първата доставка на стоки.

    Продавачът позволява на потребителя да се откаже, като попълни и изпрати образец на формуляр за отказ от договора на уебсайта, като след това Продавачът ще потвърди приемането си на потребителя в текстова форма без ненужно забавяне.

    Ако потребителят се откаже от договора, той е длъжен да изпрати или предаде на Продавача без неоправдано забавяне след това, най-късно до четиринадесет дни от отказа от договора, стоките, които е получил от Продавача за своя сметка.

    Потребителят следва да върне стоката окомплектована, с пълна документация, ненарушена, чиста, по възможност включително и оригиналната опаковка, в състоянието и стойността, в които е получена стоката.

    Ако потребителят реши да се откаже в посочения срок, препоръчваме стоката да бъде доставена на адреса на Продавача заедно с приложено мотивационно писмо с евентуална причина за отказ от договора за покупка (не е условие), с номер на покупката документ и посочения номер на банкова сметка, с цел ускоряване на обработката на тегленето, дали сумата ще бъде изтеглена под формата на кредит за закупуване на други стоки.

    Потребителят носи отговорност пред продавача само за намалението на стойността на стоката, настъпило в резултат на боравене със стоката по начин, различен от необходимото за манипулиране с оглед на нейните свойства и естество.

    Ако потребителят се откаже от договора, Продавачът ще му върне без неоправдано забавяне, не по-късно от четиринадесет дни от отказа от договора, всички средства, получени от него въз основа на договора, по същия начин.

    Ако потребителят се откаже от договора, Продавачът не е длъжен да върне получените средства на потребителя, преди потребителят да предаде стоката или да докаже, че стоката е изпратена на Продавача.

    Потребителят приема факта, че ако към стоките са предоставени подаръци или други промоционални отстъпки, между Продавача и Купувача се сключва договор за подарък с условието, че ако се използва правото на потребителя да се откаже от договора за покупка, договорът за подарък става е недействителен и потребителят заедно с върнатата стока е длъжен да върне и свързаните с нея подаръци, включително всичко, с което се е обогатил. В случай, че не бъдат върнати, тези стойности ще се разбират като неоснователно обогатяване на потребителя. При невъзможност за освобождаване на предмета на неоснователното обогатяване, Продавачът има право на парично обезщетение в размер на обичайната цена.

     

    Теглене в рамките на гаранция за удовлетворение

    Всяко връщане на стоки за повече от 14 дни, обикновено за 50-100 дни (наричано по-нататък „ Гаранция за удовлетворение “) се урежда от тези правила.

    Продавачът позволява на потребителя да се откаже чрез попълване и изпращане на формуляр за отказ от договора на уебсайта, като по този начин Продавачът ще потвърди приемането на потребителя в текстов вид без неоправдано забавяне.

    Ако потребителят се откаже от договора, той изпраща или предава получените от Продавача стоки без неоправдано забавяне, най-късно до четиринадесет дни от отказа от договора, за своя сметка.

    Потребителят следва да върне стоката окомплектована, с пълна документация, ненарушена, чиста, по възможност включително и оригиналната опаковка, в състоянието и стойността, в които е получена стоката.

    Ако потребителят реши да се откаже от Гаранцията за удовлетворение, препоръчваме, за да се ускори обработката на отказа, стоките да бъдат доставени на адреса на Продавача заедно с приложеното мотивационно писмо с възможната причина за отказ от договора за покупка. (не е условие), с номера на касовата бележка и посочения номер на банкова сметка или с посочване дали сумата ще бъде изтеглена под формата на кредит за закупуване на други стоки.

    Потребителят носи отговорност пред продавача само за намалението на стойността на стоката, настъпило в резултат на боравене със стоката по начин, различен от необходимото за манипулиране с оглед на нейното естество и характеристики.

    Ако потребителят се откаже от договора, Продавачът ще му върне без неоправдано забавяне, не по-късно от тридесет работни дни от отказа от договора, всички средства, получени от него въз основа на договора, по същия начин.

    Ако потребителят се откаже от договора, Продавачът не е длъжен да върне получените средства на потребителя, преди потребителят да й предаде стоката или да докаже, че е изпратил стоката на Продавача.

    Потребителят приема факта, че ако към стоките са предоставени подаръци или други промоционални отстъпки, между Продавача и Купувача се сключва договор за подарък с условието, че ако се използва правото на потребителя да се откаже от договора за покупка, договорът за подарък става недействащи и потребителят е длъжен да върне свързаните с тях подаръци заедно с върнатите стоки, включително всичко, с което се е обогатил. В случай, че не бъдат върнати, тези стойности ще се разбират като неоснователно обогатяване на потребителя. При невъзможност за освобождаване на предмета на неоснователното обогатяване, Продавачът има право на парично обезщетение в размер на обичайната цена.

    Продавачът си запазва правото да откаже изпълнението на гаранцията за удовлетворение в случай на липсващи стоки и техните принадлежности или в случай на повреда (падане, удар и т.н.) или друго влошаване на стоките (напр. модификация на стоките от лице, което не е одобрено от продавача и т.н.), или правото да претендира направените разходи за връщане на стоките в първоначалното им състояние. Тези възможни разходи ще бъдат приспаднати от покупната цена на стоките, както и разходите, свързани с платежната транзакция и разходите за пощенски разходи и опаковане. Гаранцията за удовлетвореност не може да се прилага за стоки, закупени на изплащане и за стоки в затворени опаковки, които потребителят е извадил от опаковката и не могат да бъдат върнати поради хигиенни причини (напр. удължителни адаптери за различни части на тялото).

    Продавачът посочва, че гаранцията за удовлетворение зависи от попълването на индивидуален план, който купувачът може да поиска от контактите, посочени в ръководството за потребителя или като попълни и изпрати образец на формуляр за индивидуален план на уебсайта. Ако тази опция не се използва, се прилага такса за анулиране в размер на 40% от покупната цена, валидна към момента на закупуване на устройството.

    Оттегляне в други случаи

    Купувачът не може да се откаже от договора или да изисква доставка на нов артикул, ако не може да върне артикула в състоянието, в което го е получил. това не важи

    1. ако Купувачът е използвал артикула преди да бъде открит дефектът,
    2. ако е настъпила промяна в състоянието в резултат на проверката с цел откриване на дефект на вещта,
    3. ако Купувачът не е причинил с действие или бездействие невъзможността за връщане на артикула в непроменен вид, или
    4. ако купувачът е продал вещта преди откриването на дефекта, ако я е консумирал или ако е променил вещта по време на нормална употреба; ако това се е случило само частично, Купувачът ще върне на Продавача това, което все още може да върне, и ще даде обезщетение на Продавача до сумата, в която се е възползвал от използването на артикула.

     

    Ако Купувачът не съобщи дефекта в срок, той губи правото да се откаже от договора.

    5. Сигурност и защита на информацията

    Данните на Купувача ще бъдат обработени от Продавача в рамките на приложимото законодателство за защита на данните и използвани за обработка на Вашата поръчка. За тези цели данните на Купувача могат също да бъдат препратени към доставчика на услуги, продажбата на изплащане или превозвача, осигуряващ доставката на пратката до адреса, посочен от Купувача.

    Купувачът има право да поиска информация от Продавача относно обработката на лични данни.

    Купувачът дава на продавача своето съгласие за събиране и обработване на тези лични данни с цел изпълнение на предмета на сключения договор за покупка и използване за маркетингови цели на продавача (особено за изпращане на търговски съобщения, телемаркетинг), до момента на неговото писмено изразяване на несъгласие с тази обработка. В този случай електронен формуляр също се счита за писмено изявление, особено чрез формата за контакт на този уебсайт. Купувачът има право на достъп до личните си данни и право да ги коригира (чрез споменатата форма за контакт, включително правото да поиска обяснение и премахване на дефектното състояние и други законови права върху тези данни. Продавачът може също да обработва така наречените „бисквитки“, за да се улесни предоставянето на услуги на информационното общество, в съответствие с разпоредбите на Директива 95/46/ЕО относно предназначението на „бисквитките“ или подобни инструменти.

    Ремаркетинг и други маркетингови инструменти

    Продавачът използва така наречения ремаркетинг на тази страница. Това е начин за повторно приближаване до клиент, който вече е посетил сайта веднъж и му позволява да види рекламата отново, като използва файл, съхранен на компютъра му. Рекламата на Продавача се показва чрез трети страни, като Google, на различни уебсайтове, така че може да се случи да видите една и съща реклама на повече от едно място.

    Това става възможно благодарение на файлове, наречени „бисквитки“, които се записват на вашия компютър, когато посещавате сайта. Бисквитката е малък файл, съхраняван на компютъра на потребителя, в който се съхраняват настройки и друга информация, използвана на уебсайтове, които потребителят посещава. Ако не желаете да получавате бисквитки от този сайт, можете да го направите директно на страницата с настройки на Google Ads или на тази страница на Network Advertising Инициатива .

    6. Работно време

    Поръчки през онлайн магазините на Продавача: 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, целогодишно.

    7. Цени

    Всички цени са по договор. В онлайн електронния магазин цените са винаги актуални и валидни. Цените са крайни, т.е. посочени са с включено ДДС или всички други данъци и такси, които потребителят трябва да заплати за покупката и придобиването на стоките, това не се отнася за таксите за транспорт, таксите за доставка и разходите за средства за комуникация от разстояние. Промоционалните цени са валидни за ограничен период от време или до изчерпване на количествата.

    8. Поръчване

    Купувачът получава изпълнението (стока или услуга) на цената, валидна към момента на поръчката. Тази цена ще бъде посочена в поръчката и в съобщението, потвърждаващо получаването на поръчката.

    Можете да поръчате по следните начини:

    1. електронните магазини на Продавача (наричани по-долу „електронен магазин“);
    2. чрез имейл
    3. по телефона

     

    Продавачът препоръчва на Купувача да прави поръчки чрез електронния магазин.

    9. Условия за плащане

    Продавачът приема следните условия на плащане:

    1. плащане в брой при покупка,
    2. авансово плащане по банков път,
    3. плащане с онлайн разплащателна карта чрез портал за интернет разплащания,
    4. наложен платеж при доставка на стоката (парите се събират от клиента от превозвача)
    5. на изплащане (само ако купувачът изпълнява условията на компанията, предоставяща продажбата на изплащане, посочени на този уебсайт или уебсайта на доставчика),
    6. плащане чрез PayPal

    Стоката остава собственост на Продавача до пълното й плащане и приемане, но рискът от повреда на стоката преминава след приемане на стоката от Купувача.

    10. Условия за доставка

    Стоката може да бъде изпратена до купувача с избраната транспортна услуга. Условието за доставка до втория или третия работен ден е поръчката да бъде получена до 12:00ч. Поръчките, получени след този час, ще пристигнат още 1 работен ден.

    Купувачът е длъжен да провери състоянието на пратката (брой пакети, цялост на лентата, повреда на кутията) при превозвача веднага при доставката, съгласно приложената товарителница. Купувачът има право да откаже приемането на пратка, която не е в съответствие с договора за покупка, тъй като пратката е например непълна или повредена. Ако Купувачът поеме от превозвача така повредената пратка, е необходимо повредата да бъде описана в приемо-предавателния протокол на превозвача.

    Непълна или повредена пратка трябва да бъде изпратена незабавно на Продавача, трябва да се изготви протокол за повреда с превозвача и да бъде изпратен на Продавача по имейл или по пощата без неоправдано забавяне. Допълнителна рекламация за непълнота или външна повреда на пратката не лишава Купувача от правото да рекламира артикула, но дава възможност на Продавача да докаже, че това не е нарушение на договора за покупка.

    11. Гаранционни условия

    Гаранционният срок на стоките е минимум 24 месеца. Касовата бележка обикновено служи като гаранционна карта. Доживотна гаранция на нещо (продукт) означава гаранция, предоставена за целия нормален живот на такова закупено нещо (продукт). Доживотна поддръжка на Нещото (продукта) означава поддръжка по имейл или по телефона на Продавача, валидна за целия срок на гаранцията на продукта, като всички разходи за такава комуникация (обаждания) се поемат от Купувача.

    12. Заключителни разпоредби

    Настоящите Общи условия, включително техните части, са валидни и в сила от 23 октомври 2023 г. и отменят предишната версия на Общите условия, включително техните части, които са достъпни в електронен вид на този уебсайт.